בני יהודה גביע - מכבי נתניה: גבי קניקובסקי יעבור לקבוצה גדולה בליגת העל - הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו;

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; שאקיר×
שאקיר×": מחוללת סער×" | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, .

בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות.

12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.

בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון.

עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. אירנ×
אירנ×" שייק: ×"×"ו×'מנית ×"מצטלמ×" עירום | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו;

כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: אחרי שעברו את בני סכנין, הצהובים היו חלק מהגרלת חצי הגמר שנערכה בתא הכבוד של איצטדיון רמת גן והוגרלו לשחק מול בני יהודה. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות.

בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות.

באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. ×
×"פועל ×'אר ש×'×¢: ×–'וליאן סטו חתם לשנתיים, מי×'ל ויטור ×"וקפא from sport1images.maariv.co.il
הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל. שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו;

הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות .

את העונה פותחת בני יהודה באופן רשמי במשחקי גביע הטוטו; באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. עד שנת 2004 שיחקה הקבוצה באצטדיון שכונת התקווה, בו ממוקמים מגרשי האימון של הקבוצה ומשרדי המועדון. בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: 12.6.1968 היום לפני 48 שנה גביע המדינה הראשון מגיע לשכונת התקוה. הזהובים מסיימים את המפעל במקום התשיעי ובסהכ רושמים ניצחון שני הפסדים ושתי תוצאות . הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע . הקבוצה של יוסי אבוקסיס ניצחה את נס ציונה 1:2, מזור ובוזגלו כבשו. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . שבוע לאחר הנחלת התבוסה לביתר ירושלים ושלב אחרי הנחלת התבוסה להכח תל אביב (6:0 בשני המשחקים), מארחת מכבי את בני יהודה בשלב שמינית גמר הגביע, . בני יהודה הדהימה את מכבי תא 1:0 ועלתה לגמר גביע המדינה לעונת 18/19' ובכך טירפדה לאלופה הטרייה את חלום הדאבל.

בני יהודה גביע - מכ×'×™ נתני×": ×'×'×™ קניקו×'סקי ×™×¢×'ור לק×'וצ×" ×'×"ול×" ×'לי×'ת ×"על - הקבוצה זכתה באליפות אחת בעונת 1989/1990, ארבע פעמים בגביע .. בני יהודה הנחילה למכבי תל אביב הפסד ראשון העונה במסגרות המקומיות, ארבעה ימים לאחר שהצהובים הבטיחו את הזכייה באליפות. באותה עונה הגיעה הקבוצה להישג נוסף כשעלתה לגמר גביע המדינה בפעם החמישית בהיסטוריה של המועדון. כפס וכפר קאסם גם העפילו, בני . בני יהודה מניפה את גביע המדינה (ארכיון) (צילום: במשחק חצי הגמר ניצחה את מכבי חיפה 0:2 בהארכה.